maandag 10 maart 2014

Klas 4: Why I love This Book

Het boek Sofia, verhaal van een verboden liefde door Margalith Kleijwegt wordt in mijn filmpje besproken. Ik heb, nadat een vriendin mij dit boek aanraadde, voor dit boek gekozen, omdat ik alleen al bij het lezen van de achterkant van dit boek helemaal verkocht was. Het verhaal is namelijk gebaseerd op een echt gebeurd verhaal, waardoor het lezen van dit boek een extra gevoel oplevert. En doordat het verhaal vanuit verschillende perspectieven wordt gegeven en eigenlijk bestaat uit een interview is het een heel interessant verhaal. In mijn filmpje wordt dan ook verschillende argumenten gegeven waarom het boek Sofia, verhaal van een verboden liefde een echte bestseller is.

 


Hieronder bevindt zich het link naar mijn filmpje, waarom Sofia, verhaal van een verboden liefde een echte betsteller is.

http://m.youtube.com/watch?v=fjF7SzJVUBc

1 opmerking:

  1. Sara,

    Ik vind dat je duidelijk spreekt, maar het is niet erg overtuigend.Je geeft wel een goede samenvatting over het boek. Je had iets meer kunnen vertellen waarom je het een bestseller vind. Het is wel erg lastig om de inhoud van een boek in zo'n korte tijd te vertellen en de kijker te overtuigen over jouw keuze tot bestseller.

    Tjerk

    BeantwoordenVerwijderen